Montessori vrtić
Montessori pedagogiju osnovala je Marija Montessori, prva liječnica u Italiji, koja je ujedno studirala i pedagogiju, filozofiju i antropologiju, te je razvila svoju odgojnu metodu promatrajući djecu i uključujući znanja svih znanosti koje je studirala. U Montessori vrtiću putem Montessori filozofije i metode rada osiguravamo poticajnu okolinu u kojoj se svako dijete može slobodno razvijati, prateći njegov individualni tempo razvoja, uz ostvarivanje njegovih potencijala i talenata.
U lijepo i posebno pripremljenoj okolini koja potiče na rad, uz posebno educirane odgojitelje, individualiziranim pristupom primjenjujemo načela i metode rada Montessori pedagogije, kako bismo poticali sva područja djetetova razvoja.
Montessori pedagogija povećava dječju prirodnu radoznalost i omogućuje mu spontano učenje i otkrivanje. Montessori pristup potiče samostalnost kod djeteta, vodeći se geslom „Pomozi mi da to učinim sam“, ne da ga se pripremi za školu, već da ga se pripremi za život. Djeca u Montessori vrtiću kroz niz vježbi, polazeći od konkretnog k apstraktnom, pomoću posebno načinjenog pribora i materijala, odnosno pripremljenog okružja, uče sama. Montessori odgojitelj ne poučava djecu, već ih prati i pomaže im da individualno usvajaju vježbe za poticanje samostalnosti, osjetilnosti, razvoja jezika i matematike.